Alla inlägg under september 2008

Av Lina - 4 september 2008 21:16


Nu var det en väldigt lång tid sedan jag skrev i den här bloggen...vid det här laget borde väl alla som läste tidigare ha slutat...det hoppas jag faktiskt på för det måste vara fruktansvärt tråkigt att läsa samma inlägg så många gånger...


Jag har hunnit med att göra massor av saker också:)

Den där lägenheten jag flyttade in i i juni är nu historia...det gick tyvärr inte att bo där på grund av brist på ventilation...så sedan några veckor är vi utflyttade.

Jag bor just nu hos mamma i matfors och håller på att bli galen på att alla ska lägga sig i allt hela tiden! Alexander bort lite överallt... just nu även här hos mig...

Vi måste ha växt sedan sist vi bodde här också...det är ju totalt omöjligt att sova i min 90:s säng utan att bli galen!!


Tur för oss så ska vi flytta in i en ny lägenhet snart. Den 15 september blir det av. Skönt!!


Jag orkar inte riktigt berätta så mycket mer som hänt sedan sist heller känner jag...det är faktiskt inte så mycket...mest jobb...


På söndag har förresten jag och Alexander varit tillsammans i ett helt år:D

Grattis till oss som stått ut så länge:P <3


äsch orkar inte skriva blogg:P det är rätt tråkigt...


Over And Out





Ovido - Quiz & Flashcards