Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

simma simma simma

Av Lina - 12 februari 2009 22:53


Fram och tillbaka och fram och tillbaka 60 gånger! Vad är det för tok?

Jo det är Karolina och jag som tränar:D

Vi håller i alla fall det som vi sagt och det tycker jag är duktigt...i alla fall när jag är inblandad:)


Nu måste bara nästa vecka planeras så vi inte kommer av oss nu när det börjat så bra!


I helgen blir det lite ovanligheter:) Jag ska nämligen umgås med Cecilia och Jenny för första gången på superlänge! Är helt säker på att det kommer bli hur bra som helst och som vanligt fattar man inte varför man inte hittar på saker oftare?!

Någon som har något bra förslag på vad vi kan hitta på?

Även Karro är välkommen, men bara om hon vill:)


Nu funderar jag starkt på att sova så jag orkar upp imorgon...

Är ledig men ska iväg och klippa mig och bli fin i håret igen:) Just nu ser det bara hängigt och trist ut...


Godnatt!





 
 
Malin

Malin

13 februari 2009 10:43

Du är utmanad ;)

http://mallino.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards