Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Gamla vänner:)

Av Lina - 14 februari 2009 01:16


Det är underbart med vänner som man kännt sedan man var liten:) Även om man knappt träffats alls på flera månader kan man ändå umgås och ha hur roligt som helst utan att det är minsta konstigt!


Ikväll har det varit en sån kväll...Jag och Cissi har varit hos Jenny och spelat tv-spel och sett på tv...En lugn och mycket skön fredagskväll!

Jag behöver ju inte berätta hur det gick för mig med tv-spelandet:P


Nu är jag hemma och ska sova så jag är pigg imorgon när jag och Pappa ska till birsta och fixa lite prylar till bilen min...och sedan sätta in stereo så jag kan poppa när jag far omkring:)


Här kommer några bilder på kvällens medlemmar:



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards