Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Tydligen utmanad av Malin:)

Av Lina - 13 februari 2009 13:49


Utmaning
En lista!

Namn: Lina
Född: 1989
längd: 159 cm
Civilstatus: Singel
Mannen i ditt liv: Va?

Hårfärg: Mörkbrun (egentligen blond)
Ögonfärg: Blå/Grön eller nåt
Jobbar som: Telefonist på Eniro 118118


Lyssnar på: Det vanliga, pop, rock
Dansar till: Allt:D
Favoritfilm: Mamma Mia

tatuering: Ingen
Piercing: Öronen
skostorlek: 36

bästa vän:  Just nu är det Karro:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards