Alla inlägg under oktober 2007

Av Lina - 31 oktober 2007 20:09


Sitter nu hemma i min säng och funderar.

Lanet slutade i morse och det var faktiskt skönt...jag har bara tålamod med sånt i högst en dag:P sen är jag less!


Nu är det helt otroligt vad jag saknar Alexander! Men som tur är det så får jag träffa han på fredag..det närmar sig:D


Det ryktas om att åka till paradisbadet i helgen, men jag vet inte riktigt hur det blir med det...det hade ju varit roligt men kanske inte just nu...


Min "store starke far" fyller år i helgen också, närmare bestämt på fredag. 55 år blir han:D Då blir det kalas:D eller jag lär ska göra en tårta och så får han väl nåt fint paket:)

Undra vad man ska ge honom?..han önskar sig bara strumpor:( fy va tråkigt!!

Jag är inte så snäll att jag ger honom vad han önskar sig:P Han får det jag vill att han ska ha:P Alltså lutar det åt kläder...

André och Markus får stå för den roliga presenten..de funderade visst på att ge han biljetter till nåt tro jag..jag får väl höra sen vad de kommit fram till...


FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG

FREDAG


på återseende, Lina



Av Lina - 30 oktober 2007 15:53


Nu ger jag upp alla försök att vara vaken. Det är dags att sova en stund. Kan vara vaken mer senare.


Godnatt (goddag)


Så här ser jag ut när jag varit vaken 30 timmar i sträck

Av Lina - 30 oktober 2007 06:53


Fy va jobbigt det börjar bli att vara vaken nu! Och vi har inte ens varit vaken i 24 timmar...


Någon som har någon bra metod för att börja en ny dag utan att sova mellan? Det känns helt knäppt just nu...men det är väl just det det är också...


Jag saknar Alexander jättemycket och det är fortfarande långt kvar till helgen:(  <3


Det kanske är dags för lite mer Harpan ett tag nu...jag skulle ju slå mitt rekord var det tänkt


Men godmorgon alla morgonpigga iaf


Här nere är min nya favoritlåt:D


Av Lina - 30 oktober 2007 02:53


Nu har vi bytt till tisdag tydligen...


Tidigare i natt så sysselsatte vi oss med att ta lite bilder...

Här är en av dem. Lägg märke till våra mycket fina tatueringar:P

<3

Av Lina - 29 oktober 2007 20:50


Jag saknar!! :(


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Lina - 29 oktober 2007 18:57


Måste bara få visa några bilder från vårt allra första lan:D

Av Lina - 29 oktober 2007 18:30


Här kommer den första bilden! Vi äter en väldigt god tacomiddag:)


Cissi är inte med för det är hon som är fotografen, hon får vara med senare...

Av Lina - 29 oktober 2007 13:11


Nu är lanet igång!


Och nu undrar jag, vad är det tänkt att jag ska hitta på? Jag är inte en människa som brukar sitta och spela dataspel direkt...


Till vänster om mig sitter Karolina, rakt mittemot sitter Malin och mittemot till höger sitter Cecilia. Jag skulle tro att det kommer bilder på oss senare...


nu måste jag försöka hitta på nåt att sysselsätta mig med.


höres senare


Alexander <3

Ovido - Quiz & Flashcards