Alla inlägg under januari 2008

Av Lina - 31 januari 2008 21:35



En mun som ler,

 ett skratt som klingar 

Du är min ängel fast utan vingar 

Du tar mig upp till himlens land

 Där svävar vi tillsammans hand i hand

 Du ger mig styrkar du ger mig mod 

Du ger mig kärlek och fina ord

 Mitt hjärta brinner evigt för dig 

Du är mitt liv en ledstjärna för mig 

Jag hoppas du finns där för mig natt och dag 

Men glöm aldrig!

Du är min ängel och  jag älskar dig




Av Lina - 30 januari 2008 22:28


men nu är det ju kväll...


nu är det spännande förstår ni...det sitter någon här brevid mig,eller sitter förresten,studsar är ett bättre ord, och han är jättenervös...hur ska det gå?

Ja det får vi väl veta om en stund och får se om vi ska vara glada eller sura...


Idag har det inte hänt så mycket...

skola-stan-hem...ja ni hör..


Det är väl meningen att jag ska sitta och plugga historia men jag skippar det ikväll igen...så får det bli


ska se lite tv sen sova..gnatt


Over And Out

Av Lina - 29 januari 2008 21:18


...det var ovanligt, att jag bloggar två gånger på samma dag...


Men jag ska erkänna att det är bara för att jag ska slippa plugga en stund:P

Det var visst mycket mer plugg än jag visste idag...jobbigt men så kan det vara..

- redovisning svenska : Jonathan Swift

- läxa bioteknik: uppgifter om ost

- prov fredag: Historia, upplysningen


Jag sitter och drömmer om allt möjligt nu, resor, alexander, flytta, jobb...allt annat än skolarbete som jag borde tyvärr...


Men jag ska väl ta mig i kragen och i alla fall göra klart ostuppgifterna, svenskan är så gott som klar och historian behöver jag bara läsa igenom ikväll..resten kan vänta till i morgon...


Over And Out

Av Lina - 29 januari 2008 09:54


Vill väl inte påstå att dagen började speciellt bra...men bara det gått några timmar så blir allt bättre igen, som tur är. Jag tycker vi avskaffar tidiga mornar!


Igår var jag och kollade på min första hockeymatch, det var helt okej. Men jag måste säga att det var roligare att kolla på publiken än på matchen:P

Det är faktiskt lite känsla i att höra massa människor skrika "Nej" och "Ja" i kör, när jag inte ens tycker att det hänt något...

Men jag är inte så insatt....


Nu sitter jag på skolan och väntar på att Cissi ska komma från sin lektion så ska vi arbeta lite med vårt projektarbete...

Vi skulle ha gjort ett test idag som innebar att vi skulle tvinga i oss äckligt kaffe, men idag slipper vi det som tur är tycker jag:D

Anledninge är att Malin är mystiskt borta idag...vart är hon?


Jag hoppas att min älskling orkar komma hem till mig idag och att han inte är allt för less på mig sen i morse...


Aja jag ska väl göra lite nytta idag jag med..dags att söka lite fakta...


Over And Out


<3 Alexander

Av Lina - 25 januari 2008 19:01


Japp..idag är det många som blev rikare..även jag...


Har redan gjort av med pengar på att fixa håret..dyrt var det men värt det..jag är nöjd:) Ska fixa en bild på nya frillan snart...


Måste nog säga att det varit en rätt bra dag idag.

biogogi-historia-biologi igen-vårshow-klippning-hem

Inget som varit speciellt ansträngande:)


Får hoppas att resten av helgen blir bra också..men just nu ser det ut som så:)

Ska troligen en sväng till birsta i morgon och göra av med lite pengar, sen blir det lite tjejkväll med Jenny och Cissi..middag och film:) hur mysigt som helst! Senare blir det nog en sväng till folkan på dans också när Cissi måste hem och ladda upp inför cup...

Sedan blir söndag nog bara en latar dag...

Det här låter i alla fall mycket bra i mina öron:D


Nu ska jag nog ta å se på tv eller nåt å vänta på att min älskling ska komma hit till mig:)


Over And Out

Av Lina - 24 januari 2008 19:02


Torsdag 24/1 är det idag då för er som inte har någon koll....

I mogon är det lön!! Och jag fick mycket mer lön är jag trodde jag skulle få, men det gjorde absolut ingenting!! För ovanlighetens skull har jag inte hittat tusen saker jag vill köpa för pengarna heller som jag brukar göra en månad i förväg annars:P

Det är skönt för nu kan jag kolla bäst jag vill:D

Lite sparande ska det så klart också bli...men inte allt...

Lite ska till exempel gå till en klippning i morgon! Längtar Längtar Längtar:D


Undra vad jag ska hitta på att göra ikväll då...inte en enda läxa för första kvällen på länge nu.

Hur skönt är inte det då? men lite tråkigt är det att jag inte har så mycket annat att göra heller just ikväll så det inte hade spelat nån roll om jag hade läxor...

Men jag har fler läxor nästa vecka som kommer leda till plugg varje kväll i en vecka till...surt!


men nu ska jag se om det finns nåt att hitta på...


Over And Out



Av Lina - 23 januari 2008 22:58


Nu har redan halva veckan gått...tiden går jättefort tycker jag det känns som..helt sjukt fort faktiskt!

Men det gör inte så mycket..det blir ju närmare mellan helgerna och ledigheten:) ett minus är dock att även helgerna tar slut lite snabbt...


Även denna vecka har vi prov...fysikprov den här gången och det är i morgon...så nu hoppas jag att jag pluggat tillräckligt...det har jag antagligen inte men man kan ju alltid hoppas...


I helgen blir det i alla fall lite skoj med Jenny och Cissi...det som inte blev av förra helgen...

Men kul ska det bli:D längtar!


Nu är det dags för mig att sova så hjärnan kan sortera allt jag tryckt in i huvudet ikväll...


Godnatt och Sov Gott

Av Lina - 21 januari 2008 17:56


Jag fryser!! jättemycket...


Nu vorde det inte så dumt om det kunde bli sommar..eller att möjligen åka utomlands...

Är väldigt less på vinter och is! Mörkt är det också hela tiden nästan...


Usch och fy





Ovido - Quiz & Flashcards