Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Lina - 5 juni 2008 13:42


Jag har varit väldigt effektiv idag, hela lägenheten är nystädar och väldigt fin:D Riktigt nöjd är jag...


Dagen började med att jag vaknade klockan 9 av ett sms från jenny...hon trodde visst att jag skulle vara uppe och pigg vid den tiden...men inte då!:P Jag blev i alla fall övertalad att gå ner och gå på stan med henne en stund klockan 10...så ingen sovmorgon blev det heller som jag hade tänkt:(


Köpte de sista sakerna jag ville ha till lägenheten iaf:) bland annat ett duschdrapperi istället för det korta genomskinliga vi hade innan...

Hittade också ett par skor jag ska ha på studenten:) Halva priset också:D

Men nu är det sluthandlat för den här månaden! Resten går till mat...så måste det bli....


Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu...börjar inte jobba förrän klockan 16...Det är ju superfint väder så jag borde väl vara ut...men och göra vadå?

Jag borde också gå en sväng till skolan och hämta min fotomap, jag vill verkligen ha den men det låter så jobbigt att gå dit:P Får ta mig i kragen och göra det nu tror jag...


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards