Alla inlägg under juni 2008

Av Lina - 3 juni 2008 13:11


Japp nu har jag överlevt två dagar på mitt nya jobb, och det blir nog helt okej det här. Skönt med nära till jobbet iaf:)


Kom in innan för dörren för en stund sen, och jag blev alldeles trött! Stökigare än så här kan det nog inte bli tror jag... och jag kan inte göra så mycket åt det förrän Alexander kommer och talar om vad som ska vara kvar och vad som ska ut... Och så måste vi sätta ihop bordet som anlände imorse...


Så just nu är det en glasskiva som gör att jag inte kan bädda sängen, vi har två matbord, varav ett ska ut och ett ska sättas ihop...två stolar väntar på att bli ihopskruvade( men det finns ingen plats på golvet),


Tvätten ligger på golvet...den vägrar helt enkelt att torka! Jag blir galen! tvättade igår morse och försökte torktumla men det blev inte ett dugg torrt, så när tvättiden tog slut så var det bara att ta in blöta kläder igen, och sedan i natt när ingen tvättade hängde vi upp den i torkrummet...men även det visade sig vara värdelöst för i morse när vi var tvungen att ta ner allt igen på grund av att de andras tvättid började igen så är fortfarande inget torrt. Inte bra Inte bra...


Jag vill ha det städat och fint som det var igår:( Men det är mycket arbete kvar innan det är återställt och jag är lite för lat just nu...


Vad ska jag hitta på då?!

Låna film av markus? nepp han är inte hemma...


Alla är tydligen upptagna idag också...utom jag...


Over And Out



Av Lina - 1 juni 2008 12:04


Nu är det soligt och härligt väder ute:D Och glad är jag för det!

Kanske ska till matfors nu på dan och gratta morfar som fyller år imorgon:) Får väl se vilken tid det blir...


Annars händer det väl inte så mycket idag alls...


Imorgon blir det spännande:D Första dagen på nya jobbet...inskolning 13-20 är det som gäller! Lite läskigt faktiskt... Men det går säkert bra:)


Nej nu ska jag äta lite frukost innan jag hungrar ihjäl!


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards