Alla inlägg den 18 april 2008

Av Lina - 18 april 2008 21:59


...men det känns inte alls så...vet inte riktigt varför...


Idag slutade vi skolan 10.55, efter det satt vi en liten stund och jobbade med vårt projektarbete...blev kanske inte så mycket gjort men vi gjorde en framsida i alla fall:)


Efter det gick jag och Karro på stan...det var inte alls meningen att Karro skulle gå på stan idag utan hon gick bara för att det var 10% på H&M , och jag skulle ha gått med Markus på stan för att köpa presenter till Mamma som fyller år imorgon. Det slutade i alla fall med att Markus blev sjuk och gick inte på stan alls och Karro gick med mig på stan till klockan 4.


Det blev en hel del spring mellan affärerna och hittade faktiskt fina presenter till mamma men säger inte vad det är förrän imorgon så ingen skvallrar för henne:P

Vi kollade också på klänningar till studenten men det fanns ingen jag vill ha. Funderar starkt på att sy en...men då måste jag ju ändå komma på hur jag vill att den ska se ut. Får i alla fall en klänning som ingen annan har då:D


Ikväll har jag sysselsatt mig med att se lite på "så ska det låta" och "talang", och så har jag städat min garderob.

Det var väldigt välbehövligt eftersom det inte var ett plagg i hela garderoben som var ihopvikt. Så nu är det fint i garderoben och jag har slängt ut massor av kläder jag inte vill ha längre. Skönt det!


Nu kanske det vore en bra idé att slå in paketen så jag inte behöver stressa med det imorgon...


Vi höres senare


Over And Out


Vill att älsklingen ska vara här så det inte är så ensamt<3



Ovido - Quiz & Flashcards