Alla inlägg den 20 april 2008

...

Av Lina - 20 april 2008 20:01



...klockan är 20.01 och allt är lugnt....



Av Lina - 20 april 2008 18:20


Jag måste säga att jag känner att våren har kommit nu...har mycket mer energi än jag haft på länge nu...mycket planer som cirkulerar i huvudet nu:P


Jag har bestämt nu att Sara ska få stå modell åt mig så jag kan sy en klänning till studenten...får väl se vad resultatet blir men kan ju i alla fall göra ett försök... måste ragga en någorlunda bra symaskin bara....


Sedan har jag också insett att jag verkligen vill åka utomlands snart. Helst imorgon men det går ju inte...så någon gång i sommar kanske?


Nu har i alla fall dagen gått och jag har gjort lite allt möjligt...

kvar nu är att skriva klart projektarbetet men det borde gå rätt fort. Sedan ska jag fika typ den 10:e fikan sen igår:P okej det kanske är 5:e...men ändå... gå gå och gå är det som ordineras resten av veckan!


Imorgon ska jag nog hem till älsklingen, mysigt det:)

Men innan måste jag gå i skola för att skriva rapport till projektarbetet med min projektgrupp. Känner verkligen inte för det men det är väl ett nödvändigt ont. Och efter det skulle jag vilja gå på stan och kolla efter tyg till den kommande klänningen.. får väl se om det hinns med...


Nu ska jag iaf slita mig från datorn en stund...



Over And Out



Av Lina - 20 april 2008 12:29


 ... japp idag blev det en jobbarmorgon...tjänade lite pengar på att inte göra så mycket alls faktiskt..det var lite att göra idag.

Så nu när klockan är halv 1 så har jag redan jobbat 5 timmar, kommit hem, ätit lunch och nu sitter jag här. Det enda som fattas är en dusch men jag funderar på om man kanske skulle ut å gå en sväng före...


Det var väldigt tungt att kliva upp och lämna älsklingen i sängen imorse

:( Det var ju meningen att han skulle kliva upp innan mig ju! det är mycket bättre då!

Men upp kom jag och gick ut i kylan till jobbet...


Undra vad jag ska göra mer idag.. Måste i alla fall sätta mig och skriva klar min del i projektarbetet för vi ska sätta ihop det imorgon. Så det får jag inte glömma! Påminn mig!


Nu kommer det visst folk som ska gratta mamma idag också så jag ska visst åka en sväng till ica och handla ägg till en till tårta. Sen ska jag duscha!! Så det så!


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards