Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lina - 3 februari 2009 22:10


Och det är även svinkallt ute.
Bara för att jag ska vara nyttig och gå ut och gå så ska det vara 15 grader kallt ute! Men jag trotsade vädret och gick en sväng...kinderna sved men det gick ändå:)


Ja idag har det inte hänt så mycket...

Haft en mycket slapp dag på jobbet med en repetition av grundutbildningen vi fick när vi började, mycket bra att ha men inte speciellt ansträngande.

Åkte hem med mamma och sedan har det inte hänt mycket...var ute och gick en sväng som sagt...


Nu ska jag snart se en film som förhoppningsvis är bättre än gårdagens katastrof...:)


Väntar också på att få tillbaka mina saker som ligger i ett kallt hus i njurunda...men det kommer aldrig hända! Börjar förstå det nu...


Aja nu väntar några dagar fulla med saker att göra iaf:) Eller imorgon innan jobbet ska jag väl inte göra så mycket...börjar 15.30...men sen så börjar det.

onsdag: jobb till 22, hem till brodern och sova

torsdag: 9 naprapaten och fixa ryggen, jobb 11.15-18.00, hem till karro och ut och gå å sova:)

fredag: jobb 9.45-16.15...sedan nåt...

lördag: nåt roligt:D

söndag: slappa!


mm nu är det filmdags!


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards