Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Lina - 1 februari 2009 23:33


Fick några fina bilder av sara ikväll:)

Fina minnen och åå vad jag vill ha tillbaka mitt låånga blonda hår!



Av Lina - 1 februari 2009 15:33


Jag satt och kollade igenom bilderna på min kamera igår natt, och oj va mycket bilder jag hade som jag nästan glömt!

Det är iofs mest bilder på karros och mina påhitt men ändå, det är nästan allt som händer i mitt liv i alla fall:)


Och om man kollar på bilderna så verkar det som att det enda vi gör är att äta! och ändå har jag krympt:S


Först kommer en bild på en väldigt färglös men ack så god kycklingsallad:D

Lite blandade bilder från karro...


Sedan en lite bild på min nya favorittröja! Har köpt mer kläder också men de har inte fastnat på bild ännu...


Vi frossade i semlor nu i fredags:D gott gott gott


Sedan har vi kommit fram till gårdagen:)

Den bestod av en promenad i matfors i kylan, karro höll på att frysa ihjäl men jag tycker inte det var så farligt. Karro måste härdas!

Efter det åkte vi hem till karro, åt rester från fredagens tacomiddag.

Sedan blev det dags att färga mitt hår, är faktist rätt nöjd, inte så stor skillnad men kanske lite blankare:)

Fixa fixa sedan bar det av hem till Karros snickare...

Av någon konstig anledning blev det att vi skulle dit och fixa middag och ha filmkväll...fast han var inte hemma.

Det kändes lite udda men det var i alla fall en väldigt mysig lägenhet och en mycket söt katt bodde där.

Och den hade mina ben som sängplats så gott som hela kvällen...


Två hyffsade filmer tog vi oss igenom innan det var dags för mig och sätta mig i en iskall bil och åka hem till brodern och sova.


Nu är det söndag och helgen är nästan slut!

Sitter här hemma i matfors och väntar på att nå folk ska komma hem...

och nu hör jag dem!


Over And Out





Ovido - Quiz & Flashcards