Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Lina - 6 januari 2009 01:52


Idag kände jag för en liten återblick på hur mitt hår sett ut under åren...


1. En bild från julen 2006, mörkt lockigt hår var det som gällde då.

2. Här är lockarna borta men inte den mörka färgen. Är påväg tillbaka till blondt men än så länge är det rött:P

3. Min 18 årsdag:D sommarblont och tråkigt...

4. Nu är det jul igen och även det mörka håret är tillbaka. Julen 2007.

5. Lina fyller 19 år och håret är åter igen ljust.

6. Nu i höst åkte det långa håret jag sparat så länge av, jag kände för en förändring....och det är mycket som ändrats sedan dess...

7. Idag ser mitt hår ut så här, ännu lite kortare och lagom till julen 2008 år håret brunt:P


En sammanfattning är att varje jul tre år i rad har jag haft mörkt hår. Det är inte planerat utan har bara blivit så eftersom jag alltid färgar håret på impuls. Varje sommar har det också varit ljust.... Konstigt men så har det blivit:)




Ovido - Quiz & Flashcards