Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Lina - 27 januari 2009 23:37


Mitt nya bättre liv har tjuvstartat lite:) Jag pratade ju om att det skulle starta från och med första februari...men nu har allt kännts så bra i några dagar så jag tror att det redan har börjat:D


Hälsosam har jag visst gått och blivit också, det trodde jag inte om mig själv men det kom av sig själv tydligen...

Och nyttigheterna fortsätter med karro är det bestämt från och med idag när vi var på sporthallen och simmade...

Skönt att äntligen ha någon att kämpa med;)

Det blir nog bra det här...


En liten fnurra på tråden finns så klart, men den ska nog lösas upp och försvinna den med med tiden:)


Denna vecka ska jag träna någon dag till med karro och jobba ons - fre sedan vet jag inte vad helgen bjuder på tyvärr... Kan ju hoppas på att karros snickare är snäll och jag får följa med karro dit...men det märker vi väl när helgen kommer...


Nu är det bara positiva tankar som får vara med! SÅ DET SÅ!


Imorgon innan jobbet väntar en lite tur på stan med Kusin Sara, jag handlade kläder idag så det blir inget imorgon...men kan alltid kolla åt sara för det:) Skönt med någon att surra med:)


Nu är det dags att sussa...

sorry karro det blev ingen glasmålning ikväll heller men innan helgen ska de vara klara...jag hoppas verkligen att du inte hade tänkt dricka vin mitt i veckan så det går nog finfint:)


Godnatt alla!



Ovido - Quiz & Flashcards