Alla inlägg den 6 november 2007

Av Lina - 6 november 2007 23:16


Då har man överlevt en dag till...oj det lät lite negativt det där, det har faktiskt varit en helt okej dag, jag ska inte klaga.

Det enda jag kan klaga på är att det är en viss person jag inte fått träffa på hela dagen:(  <3


Just nu ligger jag i sängen och tar en liten paus i mitt religionspluggande, religion är ganska roligt men just nu är jag lite less...jag läser i min bok och försöker låta bli att somna.


Jag hör tvättmaskinen i bakgrunden och hoppas på att den ska vara klar snart. Vill gärna få hänga upp kläderna så jag slipper det i morgon på morgonen, men det kan inte vara så länge kvar nu... jag kommer alltid på att jag ska tvätta på så bra tider:P alltid i sista minuten.


Gruvar mig ändå för att kliva upp å gå till tvättstugan,det är så kallt..

Det är faktiskt fixat nu så att elementen fungerar i källaren för första gången på flera år, men tror du att det är någon värme på för det? NEJ! Lika kallt som vanligt är det.


Men nu äntligen tror jag tvätten är klar, ska pälsa på mig lite kläder och göra lite nytta.


Godnatt och Sov Gott!







Av Lina - 6 november 2007 12:09


Sitter på skolan nu, har snart avverkat veckans megahål. Varje tisdag har jag och karro 3 timmars hål. Det är dötrist!!

Det var väl tänkt att vi ska göra läxor och så men hade inte riktigt orken till det just nu. Det har mest blivit att pilla med datorn och en massa prat.


Det är snart dags för utvecklingssamtal också, något som jag tycker är ganska onödigt egentligen...jag har i alla fall ingen nytta av det. Kan jag få slippa? Antagligen inte så därför har jag fyllt i studieplanen och svarat på dom jobbiga frågorna som man måste svara på varje gång... På fredag är det dags då.


Nu är det dags att gå på lektion. Har svenska och religion sedan mentorstid där hela klassen kommer sitta helt tyst i ca 20 minuter innan vi går hem:P precis som vanligt.


Aja måste kila! Hejdå så länge,


Lina

Ovido - Quiz & Flashcards