Alla inlägg den 12 november 2007

Av Lina - 12 november 2007 17:03


Idag har det varit en lugn dag på skolan.

Har inte gjort så mycket tycker jag. Började med att jobba lite med projektarbetet men det blev inte så mycket av det..


Sen hade vi historia där vi hade redovisningar av ett arbete vi gjort, jag, Cissi och Isabelle berättade lite om modet på medeltiden. Mycket intressant!...eller?

Isabelle lyckades även strula till det väldigt mycket, men det är bara roligt:) man måste få nåt att ha roligt åt ibland också:)


Efter den här otroligt arbetsamma dagen åkte jag hem. Fick fixa maten helt själv eftersom jag måste åka innan Mamma och Åke kommer hem...Jag och Jenny ska visst till skönsmon på nått grejs med hudvård..vet inte riktigt vad det var men det blir säker roligt:)

Och nu märker jag att det är dags för mig att göra mig klart, måste åka strax om vi ska hinna dit i tid.


Hade varit så otroligt skönt att ha en bil att åka runt i!!!!


...because you're gorgeous, ill do anything for you, because you're gorgeous, I know you get me through... <3



over and out

Ovido - Quiz & Flashcards