Alla inlägg den 18 november 2007

Av Lina - 18 november 2007 22:15


Då var det söndag igen, helgen är redan slut utan en enda sovmorgon:(

Det blev jobb hela helgen. Lördag 07.30 - 16.30 och Söndag 07.00 - 12.00 Jobbigt! men pengar blir det!


Sitter hemma hos Anders nu (Älsklingens "låssaspappa"), myser i soffan framför storbildstv:n. Har varit här och ätit lite tacos och så har vi börjat fundera lite hur köket ska bli i framtiden, det blev visst min uppgift att hitta på det...svårt men väldigt kul:D Det blev bara lite mätning och så ikväll. Ska rita upp det lite i IKEA:s  ritprogram senare. Nu har jag det jag gör:)

 Jag vill vara färdigutbildad arkitekt nu:D Vill kunna allt! Men det är tyvärr en bra stund kvar till dess om det ens blir så.


Jag ska vara otroligt duktig i morgon! Jag ska åka till skolan långt innan jag börjar (Det går så lite bussar från skogen). Kommer vara i stan kanske 8-8.30, börjar 11.40 Det ser ut som jag har massa tid att göra skolarbete i morgon. Men det är lika bra, har inte skrivit klar den Isländska sagan än.

Då blir i alla fall den gjord.


Oj nu börjar filmen igen ser jag, ska väl se den jag.


Återkommer en annan dag.


klart slut




Ovido - Quiz & Flashcards