Alla inlägg den 3 december 2007

Av Lina - 3 december 2007 23:05


...några dagar mindre men det går väldigt segt tycker jag:(


Den här helgen som varit har jag inte gjort så mycket..jobbade både lördag och söndag och utöver det så har jag mest städat...julstädat mitt rum och hemma hos pappa...

Har även bakat "Stompa" det är jul det!


Just nu sitter jag hemma hos Alexander och väntar på kladdkakan som står i ugnen. Mmmm:D


I morgon har jag veckans långhål med Karolina, denna vecka har vi planerat att göra vårt hemprov i historia och sedan gå på stan å äta lite....

Jag måste hitta någon fin present till Sara, hon fyller ju 18 på onsdag:D då ska man till kovland å äta ihjäl sig på goda kakor:D


Nu kanske man skulle ta å sova kanske? hade varit skönt


upp tidigt i morgon då, 07.10 bussen till stan å ha en lektion..men har inget att göra den lektionen så jag ska väl bara dit å skriva på närvarolistan...


aja hejdå gott folk!


Over and Out

Ovido - Quiz & Flashcards