Alla inlägg den 25 december 2007

Av Lina - 25 december 2007 21:14


Nu är julen avklarad för den här gången...jag längtar redan till nästa!:D


Jag är riktigt nöjd med julklapparna jag fått i år..


  • grå lång tröja
  • tights
  • lång "väst"
  • blå klänning(ska bytas)
  • mysdress(ska bytas)
  • grå kofta
  • halsduk med döskallar
  • ljusstake
  • nagellack
  • 2 halsband
  • frukostset
  • glas
  • iPOD
  • täckjacka
  • tjocksockar

lite rikare på kläder blev jag och det är inte fel:P


Idag har jag inte gjort så mycket..vaknade först klockan 10 men somnade om och vaknade igen klockan 12. Då var det dags att gå upp och äta frukost men jag pratade lite med någon jag gillar väldigt mycket i telefonen först<3

Det blev ett långt samtal så jag fick äta frukost ensam...


Efter frukosten så lurade mamma ut mig på en promenad och vi gick förbi hos mormor för att kolla hur det blev med mattorna och kuddarna de fick igår, det blev riktigt fint:D


Ikväll har familjen Nilsson varit hos oss och ätit julmat(det är bra så maten tar slut nån gång:P) . Jag och sara gått igenom min garderob som vanligt...och nu sitter vi här bara..sara tjatar på att jag ska skriva klart så hon får gå in på en sida men jag tar det lungt jag:P


Om en stund ska jag skjutsa in André till stan, Jenny och Mattias ska också med och jag ska stanna på krogen en stund jag med för att vänta på Alexander för han ska med mig hem sen:D


Men jag ska väl vara snäll och avsluta nu...vi höres en annan dag


Over And Out


Ovido - Quiz & Flashcards