Alla inlägg den 27 december 2007

Av Lina - 27 december 2007 20:27


Hu va jobbigt det var att kliva upp i morse:S 05.55 ringde klockan och det var dags att slita sig från sängen...i sängen fanns också en varm Alexander som det var väldigt svårt att slita sig från...men man är väl en duktig flicka med ansvar:p

Upp kom jag, på med kläder och sedan jaga upp Alexander...gick ner och åt frukost...ville ju ha en mysig frukost med ljusen som tändes på bordet men det fanns det tyvärr inte tid till..tråkigt tråkigt

Jobbet kallade...tog bilen rakt ut i skogen mot matfors och jobbet.

Det var nästan läskigt att åka på de där vägarna helt ensam med radion...var helt övertygad om att det skulle hoppa ut nåt djur framför mig när som helst men det gjorde det som tur var inte. Mörkt och inte ett dugg mysigt:(


Jag var duktigt och jobbade hela dagen till klockan 15, då åkte jag hem ovh duschade och sen bar det av till stan för att lämna tillbaka lite grejjer som jag fått i julklapp som jag inte ville ha. Jag hade hoppats att jag skulle hitta nåt bra istället men det gick inte så bra med det tyvärr...blev bara ett par jeans och en mascara.


 Åkte hem till Matfors igen med Markus och Hanna vid 18 tiden, hemma väntade en middag med familjen:D Alla var hemma som på den gamla goda tiden:P Blev en hel del tokprat vid bordet som vanligt..


Nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra resten av kvällen...nåt kul på tv? kanske skulle ta å pyssla ihop en tavla eller nåt kanske?

Vi får väl se senare när jag slitit mig från datorn


I morgon väntar mer jobb, inte ett dugg sugen!!

Men det kanske händer nåt kul på kvällen? man kan aldrig vara säker:P


Nu börjar nån tjata om lägenheter igen:P vill verkligen flytta:D

Ovido - Quiz & Flashcards