Direktlänk till inlägg 27 april 2008

oj oj oj...

Av Lina - 27 april 2008 17:41


...oj oj oj oj..nu var det väldans länge sen jag skrev här...har haft lite annat för mig och inte haft med mig datornmed mig..då kan det bli så...


Sedan sist har jag i alla fall haft fysikprovet jag skrev om..det kändes faktiskt som om det gick jättebra:D hoppas det gjorde det också så jag inte bara inbillar mig...


I fredags gick jag på stan i några timmar...började med att gå själv men sedan hittade jag Cissi och Isabelle som jag kunde gå med...det slutade med att jag var kvar i stan till klockan 6.


Från början var det tänkt att jag skulle stanna i stan och vänta på att Alexander skulle sluta jobbet så vi skulle ut och äta och gå på bio...men så blev det lite strul med bilar och jobb och annat...så vi sköt på det till på lördag...det gick ju bra det med...så jag hade väl tänkt åka hem då när vi bestämt det...men jag fastnade kvar i några timmar till.

Gjorde faktiskt några fynd på stan också:D Ett par 3/4 mysbyxor och två linnen...supernöjd är jag! Nu är tyvärr månadens kvot av klädpengar slut, så jag hoppas att jag klarar mig ändå...det går nog...


Ja så igår var det alltså lördag, jag jobbade mellan 07.00 och 12.00, lagom länge alltså. Sedan åkte jag hem och åt lite lunch innan jag CYKLADE en sväng till pappa och hälsade på:)

Efter det åkte jag hem och duschade innan jag åkte hem till Alexander för att plocka upp honom för att åka in till stan:) Och så blev det...

Kan förresten någon tala om för mig ett bra ställe att äta på i stan, jag hatar att välja var man ska äta! Så igår blev det McDonalds med en äcklig hamburgare. Hade tänkt att jag inte skulle ät kycklingburgare som jag alltid gör, men det var ingen hitt, Kycklingburgarna får hänga med ett tag till!

 Och efter vi fått i oss lite mat så bar det av till bion och filmen vi skulle se "21" blev det... Den var faktiskt rätt så bra:) Vilket är mer än man kan säga om de andra filmerna vi sett på bio hittills:P


Sen var det vara att åka hem och sova för jag började jobba klockan 07.00 i morse och var tvungen att åka från njurunda klockan 06.15...måttligt pigg var jag i morse. Jobbade till 15.00 och nu ligger jag hemma och latar mig och väntar på Älsklingen:)


Tror jag ska se en film så tiden går lite fortare...


Over And Out






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 mars 2009 20:18

  jag byter väl till blogg.se jag med...det är ju bilderna som är roliga och nu är bilderna slut här.... ...inte för att jag bloggar så ofta men ändå:P ...

Av Lina - 14 mars 2009 23:14

...eller inte... En kväll för sig själv och allt som är dåligt kommer över en och allt blir bara piss! Jag tror jag förstör kvällen för några andra också fast jag inte ens är i närheten...förlåt... Den nya glada Lina som gör saker och lyckas har inte...

Av Lina - 4 mars 2009 23:39

  ...och lina för några dagar sen...    

Av Lina - 27 februari 2009 23:02

  Jag hatar det väldigt väldigt väldigt mycket! Usch inge bra humör alls just nu! Men imorgon ska jag ändå göra något roligt:) Efter en 6-timmars pina på jobbet så ska jag hem till Markus och Maria och vara med Maria lite innan Markus kommer från jo...

Av Lina - 26 februari 2009 23:34

  Trött är nog den ända känslan jag känner just nu, har inte nog med åsikter för tillfället för att kunna skriva så mycket...   Snart helg igen men jobbar hela helgen så... Bio på lördag iaf:) längtar   Ensam hemma hela nästa vecka så Sara ska få kom...

Ovido - Quiz & Flashcards