Alla inlägg den 5 oktober 2008

:(

Av Lina - 5 oktober 2008 21:30


Va less jag är nu på att vara på dåligt humör och halvdeppig hela tiden!

Kan någon laga mig?



Av Lina - 5 oktober 2008 15:51


Idag är det söndag och jag är hemma i matfors för en gångs skull...känns som om jag aldrig är här...men det beror på jobbet...

Ska nämligen tillbaka till markus ikväll igen eftersom jag börjar jobba klockan 7 imorgon.

Men just nu är jag i alla fall hemma och ska ta det lugnt tills ikväll:)


Igår festade vi lite, jag och tjejerna... jag, karro, sara, cicci, madde och alnö var hemma hos markus och hade lite förfest och sedan gick vi ner till krogen en liten stund.

Men jag håller fast vid att det är mycket roligare att förfesta än gå på krogen! Krogen kan man strunta i helt!

Men det var väl en helt okej kväll fast både jag och karro var lite trötta...

Tror vi åt lite för mycket innan:P


Det är väl inte så mycket mer att berätta nu...så...



Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards