Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Lina - 6 oktober 2008 21:40


Det blev en rätt så nyttig kväll för mig ikväll faktiskt:) Var ute och gick i mörkret med mamma en timme... det är inte lätt att gå när man knappt ser vägen...och så var det en bit av vägen vi gick...


Efter det fick det bli ett mysigt bad:D åh vad jag har längtat efter det! Så nu är man varm i en stund i alla fall...fast mitt iskalla rum kommer nog kyla ner mig snabbt tippar jag på:(


Jag tror att det är något fel på mig, idag när jag åt blev jag aldrig mätt:S och jag åt MYCKET...jag som alltid blir mätt på en gång...

De här konstigheterna började redan i lördags när jag åt med karro...

Konstigt! kommer ju bli som en flodhäst om det ska fortsätta såhär:P


Nu ska jag  nog bädda in mig i filtar på sängen och se på nån film...undra vilken bara...



Over And Out



jag hoppas och längtar! <3 men blir det som jag vill?

Av Lina - 6 oktober 2008 15:17


Jag måste säga att arbetsförmedlingen är lite virrig...

Jag skrev in mig och fick en kallelse till basinformation, sedan var jag in där i torsdags och talade om att jag inte kunde komma på den informationen för att jag skulle jobba, och gubben jag pratade med sa att jag inte behövde komma på nån ny information utan jag skulle höra av mig i slutet av november...nu idag fick jag ett brev där dom frågar om jag vill vara ansluten till arbetsförmedlingen eller inte eftersom jag inte varit där på ett tag... smart smart...


Ja ja...idag har jag i alla fall  jobbat på lindgården. Ska jobba  hela tre dagar denna vecka...sen vet jag inte hur det blir...

Nu är jag hemma och vet inte alls vad jag ska hitta på. Lite pyssel hade varit roligt...behöver bara samla ihop lite energi till det.


hmm....


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards