Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Lina - 16 oktober 2008 21:41


okej det kanske var att ta i...men jag vaknade i alla fall klockan 03.00 och stängde av tv:n, sedan vaknade jag igen 06.00 av att André gick till jobbet...han var väldigt diskret när han gick (INTE!) ...

Efter det sov jag en stund till men vaknade halv 8 när jag hade ställt klockan på 8.20...sedan var det omöjligt att sova ordentligt:(


Jag var nämligen lite nervös eftersom jag skulle iväg och besikta Markus bil i morse...var helt säker på att jag skulle klanta till det på något vis eller att bilen skulle få körförbud så jag fick gå hem:P

Men som tur var så gick det helt utan missöden...nästan i alla fall...

Skämde ut mig lite från början med att inte ha en aning om hur man öppnade bakluckan ( knappen satt gömd under sätet, skulle ha sett den om inte jag måste sitta så långt fram med mina taxben )

Nu är det i alla fall avklarat och hemma hos Markus finns en lapp som talar om att han har en bil med massor av fel...kul för han...


Jaha när jag var klar och tillbaka från besiktningen var klockan 10.15...vad gör man nu resten av dagen?...alla andra jobbar ju:( förutom de som sover fortfarande....

André ringde och övertalade mig att köpa snus till han och åka och lämna den till han på ortviken.

Klockan hade hunnit bli halv 12....dagen går segt....


Jag ringde helt enkelt till pappa så att jag fick åka lite lastbil med han och prata lite skit:) Det är faktiskt rätt så mysigt.

Det lockade helt enkelt inte att åka bussen hem till matfors och sitta där helt själv hela dagen!


Efter åkturen med pappa som pågick i några timmar så hamnade jag på mammas jobb, där väntade jag på henne lite så hon skulle sluta så vi kunde åka till birsta.

Och där blev vi kvar några timmar:) Men ingenting blev köpt för min del...

Kollade på massor av skor, och jag hittade ett par jag blev kär i...jag som inte ens brukar gilla skor med klack...

Men imorgon åker Lina bussen till birsta och handlar ett par skor:) SÅ det så!


Nä nu blev det för kallt att sitta här, det blir nog till att bädda ner sig i fåtöljen och se på film känner jag!


Over And Out



saknar <3

Ovido - Quiz & Flashcards