Alla inlägg under januari 2009

Av Lina - 2 januari 2009 13:49


Och fy vilken tråkig dag det är...

Ingen som vill göra nåt som vanligt!
Men jag ska i alla fall städa bort julen och allt dam från mitt rum så i alla fall det är fint nu när det är ett nytt fräscht år, Nu får det räcka med allt det röda!

Kanske borde investera i någon ny färg till rummet? förut var det blått...vilken färg tycker ni det ska bli nu? grönt kanske? Allt som krävs är en filt en kudde och en duk så har rummet en ny look:)


Ska även baka en mycket god chokladkolakaka idag:)



Kan ju berätta lite om gårdagen också om det är någon som är intresserad....på dagen gjorde jag inte ett smack, sov ganska länge eftersom jag jobbade till 03.30 på morgonen och inte kom hem till sängen förrän lite efter 4...


Efter middagen åkte jag i alla fall hem till min mycket trötta bror+maria...

Det måste vara hälsosamt att festa när man mår dåligt en hel dag efter? eller? hehe

Vi bestämde oss i alla fall för att gå på bio. Allt flyter blev det...den verkade ju roligt och så men ack så fel vi hade...jag tycker mest den var trist...den var lite för seriös för att vara rolig. Jag håller med maria, den var konstig!


Nu åker damsugaren fram! Over And Out



Av Lina - 1 januari 2009 16:31

Ja nu var det ett nytt år igen. Jag hade en lite udda nyårsafton men jag är rätt så nöjd...den blev bättre än förra året i alla fall....


Jag och Karro hade en mysig middag bara vi två för att jag skulle få göra någonting festligt på nyårsafton...jag jobbade nämligen 21.30 - 03.30 i natt.

God mat och en väldigt blå efterrätt innan det var dags att sätta sig och svara i telefonen.

Här kommer några bilder som bevis:)




Ovido - Quiz & Flashcards