Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Lina - 28 oktober 2007 18:27


Japp då var högskoleprovet avklarat för den här gången då, jag skriver den här gången för det gick inte speciellt bra så jag lär måsta göra om det till våren..hemska tanke

Men jag kan inte förstå hur man kan göra ett prov som är så otroligt jobbigt att göra. En hel dag!!

Efter den dagen hade man inte mycket energi kvar...



 Jag måste helt enkelt ha brist på något. Jag somnar så fort jag sätter mig ner..så ska man inte vara när man är 18 år!! så är man när man är gammal och sliten.

Igår var det värst, jag och Alexander hade hyrt en bra film (ovanligt med en bra film:P)..jag såg inte många minuter på den kan jag tala om. Ögonen totalvägrade att vara öppna! Skärpning Lina!



I morgon är det iaf lan som gäller:) Eller egentligen vet jag inte om jag vill kalla det lan...Det känns så nördigt...

Jag, KarolinaMalin och Cecilia ska helt enkelt sitta hemma hos Karolina och vara vaken...hur ska det gå för mig?

För att hålla oss vakna ska vi väl sitta lite vid våra datorer, spela lite, själv ska jag nog se på lite film. En anna sak vi ska göra är att göra några tester till vårt projektarbete. Det är tester på hur vår reaktionsförmåga förändras av trötthet. Och trötta kommer vi vara


Nu har jag gjort min plikt och skrivit i min blogg. Det är nu dags att göra något lite mer spännande.


Jag saknar Alexander! Jag såg honom senast för ungefär 5 timmar sen...jag får inte träffa honom förrän kanske på fredag...hur ska jag klara mig?


Älskar Älskar Älskar <3




Nu är det film som gäller, ha det bra gott folk





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards