Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Lina - 23 oktober 2007 00:00


Jaha klockan var visst exakt 00.00 Dagen är slut och nu är det visst tisdag.

Jag har fått strikta order från min bror markus om att jag måste skriva lite snyggare inlägg.


Så det är väl det som det är tänkt att jag ska göra just nu...men jag känner att jag inte har tid riktigt:P Håller just nu på att sätta poängrekord på "Harpan"!! Mycket viktigt! Alexander slog mitt rekord och det är helt enkelt oacceptabelt att han ska vara bättre än mig!

Nyss fick jag 9159 p..det är ca 1000 p för lite:S alltså måste jag jobba vidare.


hmm...vägledning genom livet skulle jag visst ha med tyckte markus..


Bli aldrig besatt av harpan! Det är faktiskt lite pinsamt och det finns bra mycket roligare saker att göra med tiden:P


Men nu ska jag fixa mitt rekord och sedan lägga mig och sova..


Godnatt gott folk




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards