Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Lina - 9 oktober 2007 23:04


Är det nånting som gått bra idag?

Jag måste säga att det här har varit en allmänt dålig dag...eller det har varit ganska många sånna dagar nu. Inte så mycket som gått bra...


Men något bra finns det så klart:D Alexander<3


nä men jag vet..vi tvättar håret men glömmer hårborsten, sen sover vi med blött hår utan att borsta det (mycket bra resultat) sen kliver vi upp kvart i 6 och har inte tid att fixa håret (fortfarande ingen hårborste). Otroligt bra!


jaja..jag vet att jag är gnällig...men jag tycker jag har rätt att vara det ett tag. Jag kan vara glad och pigg en annan gång:P


Ikväll är det läxläsning som gäller..börjar 22.24 och fortsätter tills jag somnar.. det innebär egentligen kanske 2 minuter men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken! Det är ganska viktigt att jag klarar provet som jag har på torsdag.

 Så nu ska jag sätta mig med min fysikbok och försöka slå in några invecklade formler i huvet.


*gäsp*





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards