Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Lina - 25 oktober 2007 22:47


 trött trött trött


Godkväll och välkommen till torsdagens blogg med Lina Högberg!

ikväll tänkt jag berätta lite om dagen och lite tankar som flyger omkring i mitt huvud.


Dagen började hyffsat, kramas lite med min favvo<3, gruva sig jättemycket för att kliva upp, kliva upp och hålla sig från att gå å lägga sig igen...sedan är man påväg till skolan.


Väl på skolan gör jag allt för att hålla mig vaken. Det har plötsligt blivit otroligt svårt på lektionerna, ögonen vill väldigt gärna åka igen...inte bra..borde kanske börja äta vitaminer eller nåt..


På fysiken var det omröstning inför morgondagen..skulle vi ha fysiklab eller inte? Jag begick visst en dödssynd genom att rösta för att vara ledig i morgon. Var inte speciellt omtyckt av mina vänner (som röstade för att ha lab)...vi har visst inte en demokrati i vår klass, vi har diktatur och diktatorn

är en flicka (nämner inga namn) som vara surare än surast hela dagen.


Nu ligger jag här i sängen och fryser och saknar...


Alexander<3


godnatt alla, sov gott



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards