Alla inlägg under november 2007

Av Lina - 6 november 2007 12:09


Sitter på skolan nu, har snart avverkat veckans megahål. Varje tisdag har jag och karro 3 timmars hål. Det är dötrist!!

Det var väl tänkt att vi ska göra läxor och så men hade inte riktigt orken till det just nu. Det har mest blivit att pilla med datorn och en massa prat.


Det är snart dags för utvecklingssamtal också, något som jag tycker är ganska onödigt egentligen...jag har i alla fall ingen nytta av det. Kan jag få slippa? Antagligen inte så därför har jag fyllt i studieplanen och svarat på dom jobbiga frågorna som man måste svara på varje gång... På fredag är det dags då.


Nu är det dags att gå på lektion. Har svenska och religion sedan mentorstid där hela klassen kommer sitta helt tyst i ca 20 minuter innan vi går hem:P precis som vanligt.


Aja måste kila! Hejdå så länge,


Lina

Av Lina - 5 november 2007 18:53


Det var visst ett tag sen jag skrev nu..har inte blivit helt enkelt...

Men nu ska jag nog komma igång igen:)


Idag är det pluggning som gäller hela kvällen och i morgon kväll också. Religionsprov på torsdag och jag vill kunna vara med min älskling på onsdag utan att behöva tänka på religion.


Älskar dig jättemycket Alexander! <3


Jag lovade ju min bror för ett tag sen att jag skulle förbättra mina inlägg...det går inte så värst bra med det:/ jag har helt enkelt inget roligt att berätta om.


Nu ska jag nog ta fram religionboken å läsa några sidor...sen ska jag fara å hälsa på mormor och morfar:D


Hejdå så länge

/Lina





Ovido - Quiz & Flashcards