Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Lina - 6 februari 2008 19:43


Nu har nästan hela veckan gått...det är skönt när veckorna går fort men ändå inte...det känns som man missar massor:S


Det har inte varit någon helt positiv vecka heller...lite klanterier och sjukdom..

Ska till vårdcentralen och åtgärda det i morgon...


Men nu längtar jag till helgen:) det blir nåt lite annat än vanligt i helgen faktiskt...Ska upp mot Östersund, Ljungdalen tror jag det var?...och ska dit på 40-års fest...kan ju blir kul....jag känner typ inte en människa men det kan ju bl intressant iaf:)

Vad ska man ha för kläder då?! Hjälp mig? Jag har ingen aning om hur pass fina alla tänker vara där!!


Nu är det nog dags att krypa ner i badkaret och kurera lite en stund...hoppas det hjälper...

Efter det blir det biologiläxa sen sängen och lite film kanske...


Vi höres


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards