Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Lina - 11 februari 2008 21:29


 Ja nu är det visst dags att blogga lite igen...har varit lite segt med det den här månaden...men jag har inte haft så mycket att skriva om heller..


Ligger i Alexanders säng nu och gruvar mig för att ta fram svenskaboken och göra läxan som en snäll flicka som jag är... Men det är dags för lite ordning den här veckan..det var lite brist på det förra veckan:P


I helgen var jag i alla fall i fjällen...träffade Alexanders släkt...

Det var helt okej faktiskt, glada trevliga människor:) Lite synd bara att blev mest bilåkning för vår del..5 timmar bil på fredag kväll/natt sedan en lördag med att ta det lung och sedan fest och sedan 5 timmars bilresa på söndag igen...Det finns roligare saker att göra på en helg men men... Jag klagar inte:) fick ju vara med älsklingen i alla fall:)


Nu är det bara några dagar kvar till alla hjärtansdag<3 jag längtar:)


Älskar dig jättemycket Alexander<3


Nä nu ska jag väl göra min plikt...höres en annan dag...


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards