Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Lina - 17 februari 2008 12:18


Det lilla som gått av den här dagen har gått till att jobba.Upp klockan 6 och var på jobbet klockan 7...


Nu har jag nyss kommit hem och ska försöka hitta på nåt att göra idag.

Kan det bli en promenad kanske?

Helst ska jag inte vara i mitt rum alls för då blir det bara lika stökigt som vanligt igen:(

Jag städade igår men i morse var det stökigt igen så jag fick göra en snabbstädning innan jag pallrade mig iväg till jobbet... Ska det så svårt att hålla ordning? Ja tydligen...


Jag kanske ska sätta mig och göra alla läxor jag har så jag inte har alla kvar i morgon och på tisdag. Det kan vara en bra idé.


labrapport: biologi

labsammanfattning: 3 st bioteknik

fördjupningsarbete: historia


och sedan är det säkert något mer som ska göras också...leta fakta till projektarbetet kanske... fy av tråkigt det här låter:(

Men jag ska väl ta mig i kragen och göra klart allt nu så det är gjort:)


Ja vi hörs väl igen om några timmar när jag kan rapportera att jag är klar då:P


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards