Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Lina - 20 februari 2008 16:21


...men till fler saker nu..

sommar

pengar

skor

jacka

Alexander <3

helgen

sol

resa bort

flytta hemifrån

ha egen bil

göra vad jag vill när jag vill

studenten!


 De här sakerna händer förhoppningsvis inom några dagar, veckor eller månader:D


I morgon är det friluftsdag som gäller i alla fall, jag ju bli mysigt om det är finväder:)

Jag och karro på isen med pimpelspön och FIKA:P

Men det blir inte tal om något bete för någon fisk ska vi förhoppningsvis inte få:)


nu är det dags för dagen dos av pluggning:(


Over And Out


Av Lina - 20 februari 2008 10:03


Jag blir bara tröttare och tröttare...


Sitter i skolan nu och har svenska...vi skriver manus till en film vi ska göra:P En läskig rysare ska det bli:P

Som det ser ut just nu ska jag dö efter ett tag...men vi får väl se hur det blir:P


Efter det här är det bara en lektion kvar för idag:P skönt! men jag borde verkligen sitta kvar en stund och göra klar mina läxor för jag kommer inte kunna koncentrera mig ikväll.


jag längtar!!

till vadå tänker kanske ni...

men det får ni lista ut själva:)


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards