Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Lina - 12 februari 2008 15:15


Det kan inte vara hälsosamt att dricka något som är så äckligt!! sjukt äckligt är det!!! klarade bara att dricka en halv kopp innan jag höll på att spy upp det...sedan var det bara att ge upp!!

Ni kanske undrar varför jag försökte tvinga i mig kaffe...det var nämligen en del av ett test vi skulle göra på vårt projektarbete.

Det var bara Cissi och Karro som var duktiga nog att klara det.

Testet gick i alla fall ut på att vi skulle kolla hur koffein påverkade reaktionsförmågan...

Men det kan helt enkelt inte vara meningen att man ska dricka något som smakar som vatten med kemikalier i!! Så det så!


Just nu sitter jag på biotekniklektionen och lider av kaffesmaken i munnen och längtar till att få sluta.


Cissi hälsar nu att hon mår illa av det äckliga kaffet!


Vi har varit duktiga och det är bara vi kvar på lektionen nu eftersom det inte är någon lärare här och vi skulle analysera bakterieodlingen vi började med förra veckan. Vi är inte helt säker på att vi gjort rätt men nu kom visst läraren och talade om att det hade vi inte:P Men nu är vi informerade och kan lite mer än innan..oviktigt vetande kan jag tala om!!


Nu är det i alla fall dags att dra sig hemöver, äntligen!


hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards