Alla inlägg under februari 2008

Av Lina - 1 februari 2008 14:16


Det är visst jobb som gäller den här helgen..lite trist men pengar blir det nästa månad då:)

lördag söndag måndag ska jag jobba... ingen sovmorgon alls:(


Men jag ska väl inte gnälla, jag slutade 10.15 idag:D Efter det blev det en lite sväng på stan, jag hann i alla fall göra av med lite pengar...åkte hem 12.40 eftersom det kändes långt att måsta stanna till 14.00...men jag kom på att jag varit dum när jag satte mig på bussen...det fanns ju fler saker jag skulle göra i stan ju!

Köpa en bok till mamma, köpa leggings och benvärmare, köpa hårsnoddar och kolla på tyger...men plånboken är åtminstone glad för att jag åkte hem...


Undra vad som händer ikväll då...ska till pappa vet jag i alla fall...men det verkar som att han ska valla skidor ikväll så han är inte hemma..nödvändigt att åka dit då?

Eventuellt ska jag skjutsa jenny till stan också...men det beror på om jag får låna nån bil...mer än det vet jag inte om det blir faktiskt..

Ska väl ladda för att kliva upp klockan 6 i morgon för att åka och jobba...


Någon som har nåt förslag på saker att göra? Inte det?

aja jag får väl klara mig ändå då...


Ska gå å se om det är nåt roligt på tv medans jag väntar på pappa då..


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards