Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Lina - 8 januari 2008 21:28


Varför måste skola vara så tråkigt? Kan någon svara på den frågan? Är det något som är så bara för att jävlas med alla människor som måste gå i skola minst 12 år av sitt liv?

Jag har fortfarande svårt att hålla mig vaken på lektionerna där lärarna bara står och mal på om olika tråkiga ämnen timmar i sträck. Det är helt sjukt!!

Idag stog det på schemat 2,5 timmes predikan om buddhismen. Det är egentligen ett ganska roligt ämne men man orkar verkligen inte lyssna så länge!!!


Skönt i morgon i alla fall med en kort dag:) Men den dagen blir förstörd den med eftersom vi har kemi sista lektionen. Tänkte att jag skulle plugga på lite ikväll så jag vet om jag vill fråga nåt på lektionen och så jag kan vara lite effektiv på lektionen. Ett bra betyg ska det bli på detta sista kemiprov! Aningen i sista sekunden med tanke på mina tidigare resultat i år men äsch, det får gå.

 Kemiboken ligger här snällt brevid mig och väntar, tror dock att jag inte fick med mig frågepappret...eller det har vi ju fått i mailen också så det var inget...


Jag som såg fram emot bio och mys i morgon också, men nu har älsklingen gått och blivit sjuk så det får nog bli en annan kväll. Jag klarar mig, det kommer fler dagar som tur är:)


Det är farligt att gå på stan när man inte ska köpa något, då hittar man alltid massor av saker!! tråkigt:(

Men jag får vänta till den 25:e, men ska väl inte göra av med allt för mycket då heller. Måste ju spara till resande:D

Klippa mig ska jag i alla fall göra när jag får lön! Så är det bara, slitet slitet slitet är håret nu! Måste bara komma på vad jag ska göra med håret...någon som har nåt bra förslag?


Fest blir det på fredag:D Malin har som sagt fyllt år och det blir visst ett krogbesök med tjejerna. Jag ser faktiskt fram emot det:)


Nej nu är det dags att slänga ett öga i kemiboken (inte bokstavligt talat!), så jag kan få gå och lägga mig någon gång!

 Men först ska jag ringa och höra hur det är med sjuklingen...


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards