Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Lina - 1 januari 2008 23:02


Gott Nytt År på er alla människor:D

Jag vet inte riktigt om jag kan säga att det blev någon otroligt bra start på året men det blir förhoppningsvis bättre eftersom:)


Kom hem sent igår natt och klev upp klockan 6 för att åka till jobbet. Det var en pina kan jag tala om! ont i magen, illamående och ont i ryggen...inte speciellt lockande att jobba hela dagen:(

Nu kanske det låter som om jag var ute och slarvade igår men det var faktiskt väldigt lungt, var ute och åt på Tandori sedan mest sitta i soffan och vänta på 12 slaget...Vi åkte upp på norra runt 12 för att kika lite på fyrverkerierna i stan, väldigt fint:)


Men nu har jag iaf klarat av dagen, var duktig och jobbade mina timmar och tjänade mig en slant, inte fel det...

Efter jobbet åkte jag med Alexander hem till han där jag blev nerbäddad för att sova en stund, sov som sagt inte så mycket i natt...

Sov först 2 timmar, klev upp och åt lite sedan råkade det bli lite mer sova..2 timmar till...men det hjälpte visst inte så mycket för nu är jag trött igen.


Ska kika lite på tv:n nu, är Crocodile Dundee på 4:an!

Sedan är det nog dags att sova igen så man är pigg och alert i morgon. Då är det eventuellt hämta möbler och birsta som gäller. Men vi får väl se hur det slutar...


Godnatt nu på er, hoppas ert år började lite bättre än mitt iaf...


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards