Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Lina - 6 januari 2008 16:08


Jag börjar väl att säga Grattis Malin:)


Idag är det Söndag, Trettondagen och Malin Lindgrens 19 års dag, Kasper, Melker och Baltsar har namnsdag... det är säkert massa andra saker som händer idag också skulle jag tro...


Jag har inte gjort ett dugg idag faktiskt, vaknat, lämnat tillbaka bilen till pappa...väntat och väntat lite till... Och snart är det dags att gå till jobbet...är inte ett dugg sugen på det men jag måste väl...


I morgon börjar skolan igen.. jag längtar faktiskt lite, är jag konstig då?

Måste säga att det här lovet faktiskt funkat som uppladdning för en gångs skull..är faktiskt rätt motiverad att gå i skola igen. Och nu är det inte långt kvar alls heller:D 4-5 månader bara...


Har hittat en utbildning jag ska söka till nu iaf...Trädgårdsingenjör, 2 år i Alnarp. Hoppas jag kan komma in...måste göra ett arbetsprov och skicka in i mars. Ska även göra arkitektprovet i mars så jag har rätt mycket att göra i vår. Högskoleprovet ska också göras igen...

Sedan får vi väl se om jag kommer in så jag börjar högskolan i höst eller om jag måste jobba ett år och söka igen nästa år...vi får se..det spelar egentligen inte så stor roll för mig...

Men det är lite jobbigt det där med arbetsprover...man vet ju inte riktigt hur man ska göra för att de ska tycka att det är bra...får anstränga kreativiteten lite...men det borde gå rätt bra hoppas jag på.


Nej nu ska jag byta om och göra mig klar för att jobba några timmar. Pengar pengar pengar!


Får reda på sedan om Älsklingen kommer till mig ikväll eller inte...jag hoppas!!


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards