Alla inlägg den 3 januari 2008

...

Av Lina - 3 januari 2008 23:58


...Leeoonaa kom uuut ikväll.....

Av Lina - 3 januari 2008 15:30


Nu har det gått en hel dag till..utan att det hänt speciellt mycket..inte för mig iaf.. men för en person utan mycket tur eller kanske det är tur han har, har det hänt mycket..


Jag vaknade i morse av väckarklockan, 9.00, dags att kliva upp om jag ska med bussen... Jag kom upp och fick veta en god nyhet, jag slapp åka buss och vänta i stan i en timme. Mamma skjutsar mig till naprapaten. Det är perfekt för då kan hon följa med och sitta där och surra så slipper jag säga så mycket:P

Alexander vaknade också brevid mig i morse:P mysigt! Han tog bilen hem han och fick vara hemma en stund innan dom ringde och ville att han skulle jobba. Tänk om säger jag bara...men så kan man inte tänka.


Jag kan tala om att min rygg gör just nu bara mer ont än den gjorde innan jag var hos naprapaten! Men det ska visst bli bättre om någon dag, och det hoppas jag!

Nu är det tänkt att jag ska städa lite i mitt rum. Tänkte att jag skulle ta bort julen, är lite less på det för i år. Den får komma tillbaka med ett nytt försök nästa år. Välkommen tillbaka då!...


Jag har suttit och funderat lite på skolan också. Jag måste verkligen skärpa mig! Jag ju inte nöja mig med bara G i kurserna, måste arbeta mig upp till VG iaf. Skärpning Lina.

Det är plugga som gäller nu när skolan börjar igen. Inget gnäll ska det vara heller! det är bara att göra!!

 Måste ju komma på vad jag vill söka för utbildningar också..det kan jag sysselsätta mig med. Mamma har ju börjat tjata om att jag ska gå till syon också...får väl se hur det blir med det. nån dag....


Äsch nu ska jag sluta dra mig för städningen, dags att sätta igång.

Björn Rosenström ljudar i högtalarna och jag ska bara komma in i lite städar och pysselstämning..


Höres senare:)


Over And Out




Ovido - Quiz & Flashcards