Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Lina - 18 januari 2008 15:55


Så nu är jag äntligen hemma och det är helg igen:)


Jag vill ju inte påstå att jag har gjort så mycket idag..kom till skolan 8.20 typ två timmar innan jag skulle ha börjat...och sedan när det börja närma sig historielektionen så kommer läraren och säger att vi inte ska ha nån lektion...jaha då börjar jag inte förrän 12 då alltså...

Jag kunde ju ha sovit jättelänge:(:(


Undra vad man ska hitta på i helgen då... hoppas det blir att jag, jenny och cissi hittar på nåt i morgon! Det skulle vara kul för det var länge sen nu:)

Vi får väl se hur det slutar...


jag ska väl ta å se om det är nåt på tv jag...


Over And Out

Av Lina - 18 januari 2008 09:03


Jag kom till skolan 1,5 timme för tidigt idag, aningen jobbigt för jag vill ju ligga i sängen och sova jättelänge...men det går ju inte:(

Just nu ligger jag i en soffa i skolans mysrum, det är tur att det finns i alla fall så jag slipper sitta på en stol och vänta på att lektionen ska börja...

Nu måste jag bara komma på nåt som kan göra mig piggare för annars kommer jag helt säkert sitta och blunda hela historielektionen...och det är ju inge bra alls det...


Jag längtar till i morgon!! jag kan sova hur länge jag vill:D:D jippiiiiii!!

Ingen pluggning heller på några dagar...men alla börjar om igen nästa vecka för har fysikprov då på torsdag...sorgligt


Nu börjar det komma mer folk hit också så jag funderar på att gå upp till ett arbetsrum istället och kolla igenom kemin en sista gång..sen är det ingen återvändo...


Aja jag skriver väl mer senare:)


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards