Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Lina - 11 januari 2008 16:25



..det är helt sant:) 


sängen - bussen - mer buss - skola - lunch - skola - stan å köpa present - buss - hemma och här är jag nu:) 


Ikväll är det dags att gratta Malin lite, ska hem till henne runt 19 och sedan ska vi ut på krogen en sväng:)

Efter krogen ska jag nog hem till älsklingen och mysa lite, om han kan hämta mig vill säga... annars blir det lite jobbigt för mig..måste åka buss hem själv annars:( Eller möjligen kan jag kanske sova i markus lägenhet...

Vi får väl se vart det slutar, men det ordnar sig. 


Nu tycker jag det är dags för jenny att ringa så jag kan springa över och hämta hennes plattång, sen är det dags att hoppa in i duschen och börja göra sig klar..18.20 ska jag sitta på bussen till sidsjö:) 


Nej ska väl se om det hunnit bli nå varmvatten... 


Over And Out 


Ovido - Quiz & Flashcards