Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Lina - 7 januari 2008 20:41


 Japp jag är här idag igen:) Börjar komma igång lite med bloggandet, inte så många uppehåll längre...


Sitter hemma hos Alexander nu och glor lite på tv, Simpson är det som gäller men ska nog ta å se om det är nåt roligare...

Det är också meningen att jag ska göra lite läxa också medan Alexander tränar men jag är inte speciellt lockad..kan vänta en liten stund till...han kommer ändå inte hem på länge...

åh nej:( jag har ju missat extream home makeover!! Va onödigt!


Kemi är det som ska pluggas i alla fall, har prov nästa vecka och jag tänkte att jag skulle börja i tid för en gångs skull. Det låter ju väldigt bra om jag bara kunde göra som jag tänker...


Det är ett rätt så speciellt datum idag, i 4 månader har jag fått vara med den underbaraste människan i världen. Underbart och mysigt!

Älskar dig Alexander!<3


Äsch nu är det färdigskrivet för idag.


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards