Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Lina - 5 mars 2008 21:32


Jag måste nog börja tänka annorlunda...

Massor av tråkiga saker att göra på samma gång är inte bra...





Av Lina - 5 mars 2008 21:31

jag och Homer Simpson tänker ganska lika ibland:P

Av Lina - 5 mars 2008 19:20


Det är farligt att tänka för mycket! Man kan bli deprimerad.

Jag sitter nämligen och tänker på mina läxor, de blir bara fler och fler ju mer jag tänker och det är inte alls roligt:(


Biologi: - massor av ord på ordlistan som jag egentligen skulle gjort redan.

             - plugga till provet


Fysik: - Alla uppgifter

          - läsa till provet


Bioteknik: - lab.sammanfattningar som jag egentligen ska ha gjort redan

                 - läsa till provet


Projketarbete: - loggböcker

                        - skriva om nervsystemet


Visst blir man nästan lite deprimerad?

Det värsta av allt är att jag egentligen skulle ha gjort mycket av det här för länge sen. Men Lina har varit lat, för lat.

Jag får väl skylla mig själv antar jag.

Tur att jag inte har så mycket att göra resten av lovet nu så jag hinner mer mig.


Det som redan varit av lovet har gått till att mysa med älsklingen och jobba, och delen som är kvar går till att gå på stan med Sara, hitta på nåt med Jenny och Cissi och sedan plugga plugga plugga!!


Nu väntar plugg i några timmar sen ska jag sova och ladda för en dag på staden i morgon med kusinen:) Det blir härligt!


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards