Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Lina - 29 mars 2008 22:23


Ja då var kvällens arbete uträttat..nu är det bara att se fram emot att få sova en timme mindre än vanligt på grund av att man ska ställa fram klockan och sedan börja jobba igen i morgon klockan 07.00..jippi är allt jag kan säga...


Resten av kvällen kommer att spenderas med datorn i knät och en film på tv:n.

Ingen Alexander fick jag träffa idag heller:(

Men i morgon så!<3


Jag måste ju säga att tanken på att de flesta anser att jag inte tycker nånting är kul känns mycket uppiggande...


Over And Out



Av Lina - 29 mars 2008 13:55


Det är inte ett dugg roligt att jobba på lördag, speciellt inte lördagskvällar:(

Men det är vad jag ska göra ikväll, jobbar 17-22


Men man får väl se det från den ljusa sidan att man är ledig hela dagen och kvällen är ju inte slut klockan 22 heller...

Älsklingen kanske är här då hoppas jag på:) Vi får väl se...


Vad ska resten av befolkningen hitta på ikväll då? Är lite nyfiken:)


Nu är det i alla fall dags att ta en liten dusch så man är respektabel inför gummorna och gubbarna i matfors..


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards