Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Lina - 21 mars 2008 22:52


...men det känns inte som att det är dags att sova riktigt än...


Kanske man skulle ta å leta fram nån gammal film att se på å ha det lite mysigt såhär på långfredagskvällen? Jo det låter som en ganska bra idé..får passa på att se på gamla tecknade filmer när man är ensam:P


Har haft en ganska mysig dag idag faktiskt.

Älsklingen kom till mig i natt så jag fick vakna med honom, sedan var det dags att kliva upp och åka med Sara till mormor för att träffa nytillskottet i släkten:D Min kusin Lars har fått en son som heter Otto. Det är alltid mysigt med bebisar och den här är bara 3 veckor gammal.

Sen åkte vi hem igen och Sara åkte iväg på middag...

Nu har även Alexander åkt härifrån och lämnat mig här ensam. Men det går ju det medsom tur är..


Måste hitta på nåt med Sara på lovet också...torsdag eller fredag? vad säger du?


Jag har varit rätt duktig ikväll jag:P Jag har bakat en choklad och mandeltårta och börjat göra fransk manikyr på naglarna...har dock bara orkat göra en hand än så länge och det känns som den andra handen får vänta till i morgon, men fint blir det:D


Man kanske skulle liva upp kreativiteten kvällen till ära också..och ta å rita nåt medans man ser på film... Det är på tiden nu kanske så inte målargrejjerna får ligga undangömda för lång stund åt gången..inte bra


Nä nu ska jag väl släppa datorn och sätta igång..

Godkväll,


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards