Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Lina - 8 mars 2008 09:05


Vad gör jag egentligen vaken vid den här tiden en lördag när jag inte jobbar?!

Jo jag har skjutsat pappa, André och Per-Erik till en sjö mitt i ingenstans åt Gnarphållet. Där skulle de visst angla idag, kan inte vara helt frisk i huvudet om de är ute frivilligt i det här vädret!

Men där är de nu och jag ska tillbaka och hämta dem senare idag..får se när det blir.

Jag är inte speciellt sugen att åka den där vägen igen...


Min mamma är inte lättväckt kan jag tala om! Jag kom hem och ingen nyckel var utlaggd till mig så jag var tvungen att plinga på...plingade två, tre, åtta gånger, ingen reagerar...jag ringde in ingen svarade...plingade minst fem gånger till..då kom Per och öppnade efter en stund...men har mamma vaknat eller reagerat alls?? Nej!


Men nu ska jag i alla fall ligga och lata mig i sängen nån timme till, kanske sova en sväng till:)


Sen ska man väl hitta på nåt idag med innan det är dags för hämtning och sedan färd hem till Alexander...


Höres senare


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards