Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Lina - 18 mars 2008 23:09


Nu är kvällen slut och det är dags att sova...


Missade tyvärr en bit av bygglov på grund av att jag och jenny gick lite segt när vi var på preem och hyrde varsin film... men andra halvan och det viktigaste slutet när man får se hur det blir såg jag i alla fall:) De lyckades faktiskt rikgit bra som vanligt, denna gång med att inreda en musikstudio med mysrum... Jag vill ha deras jobb!!


Efter det blev det filmtittande för min del, Blond Ambition. Precis min sorts film:D Man blir glad helt enkelt...

Om jag inte har fel så sitter mamma uppe och kollar på den just nu...så det är hennes sorts film med.


Men nu är det dags att krypa ner i sängen (ensam:( ) och sova, kanske se en snutt på någon annan film med...


Så godnatt alla människor...


Over And Out

för andra gången idag



Av Lina - 18 mars 2008 19:18


..är nu avklarad! Jag vill inte påstå att det gick speciellt bra men nu kan man släppa det ett tag i alla fall...


Nu är det bara en dag kvar innan det är dags för lov igen, hur skönt är inte det då?!

Och lovet börjar med att jag jobbar på torsdag, lite trist... Men sen väntar fest hos Ellen med massa folk sedan Studenfest på Oscar...Det kan nog bli rätt roligt:)


Så i morgon måste jag gå en sväng på stan och se om jag kan hitta nån ny tröja..känner för det nu:)


Ikväll är det slappning som står på schemat...

Bygglov klockan 20.00 sedan ska jag nog hyra en film att se senare...Det finns fördelar med att se film själv! Man får se precis vad man vill utan att någon lägger sig i, och de filmer jag vill se är det inte många som vill se..möjligen Sara då:P

Ska väl släpa mig bort till preem nu så jag är hemma till 20.00


Hejdå så länge


Over And Out



Ovido - Quiz & Flashcards