Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Lina - 11 mars 2008 11:21


Sitter på skolan nu och väntar på att nästa lektion börjar...den börjar 14.40 och nu är klockan 11.22..aningen drygt


Men jag ska väl se till att få lite annat skolarbete gjort då...lika bra att göra det nu så det blir gjort...har lite svårt att koncentrera mig bara..det lär sluta med att jag har suttit och gjort ingenting i 3 timmar och kommer på hur dumt det var att jag inte gjort nåt...som vanligt alltså


Men det här blir nog en rätt skön dag tror jag:)

Bara en lektion till sedan ska jag på stan med mamma och välja en balklänning till mig:D Ska lägga in en bild senare:)

Nu vill jag att det ska bli bal och student och att skolan ska vara slut:D


Nu ska jag skriva klar min loggböcker till projektarbetet och skriva labsammanfattningar till biotekniken så jag har fått nåt gjort!


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards