Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Lina - 15 mars 2008 18:52


Har haft en ganska skön lördag hittills faktiskt:) Bara slappat framför tv:n...Men det är någon som fattas för att det skulle bli helt bra<3


Nu är det mycket som handlar om studentbalen...

På måndag kan man köpa biljetter och innan det kommer jag inte kunna sluta vara nervös för att inte få nån biljett...

Tyvärr vet jag inte vem jag ska gå med på balen heller och man måste visst ha en kavaljer:(

Klänningen är fixad än så länge i alla fall:) Mycket fin är den..ska gå och prova den igen och betala den på måndag också:)

Kvar att fixa är var jag ska fixa håret och sminket..alla verkar redan har fixat det..utom jag:( Men det ordnar sig nog det också...om inte annat får jag väl fixa det själv då...


Nu är visst disneydags slut också..undra vad man ska kolla på nu då...


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards